Jeg har i dag sat mit mood board/opslagstavle op på kontoret....det er et projekt som har været længe undervejs - der kom bare altid liiige noget andet (eller mere spændende) i vejen! Det er en gammel ramme, som jeg har fundet til storskrald...den har fået en højglans spray maling så den er skinnende blå...beklædningen er lavet med vlieseline og sort og hvid stribet stof og jeg syns det fungerer meget godt...
Egentlig var den tiltænkt Oscars værelse, men jeg syns bare ik rigtig den passede ind da det kom til stykket...og så slog det mig også pludselig at det måske ik var den fedeste ide med nåle på værelset ved en 2½ årig dreng...(godt tænkt mama!!)
(Sådan så rammerne ud da jeg klunsede dem i sommers....)
Men jeg har en ramme mere stående og dén må så komme på Oscars værelse...så vil jeg, i stedet for nåle, sætte skråbånd på kryds og tværs, så man i stedet kan skubbe billede ind - det passer sig vist bedre til et børneværelse!
Jeg fandt, i går aftes, et par gamle skifterammer og tænkte - jeg må da kunne lave et eller andet som frisker lidt op og som er hurtigt at lave!! Jeg fandt min æske med tapet rester og vupti - så er der et par farverige "billeder" med ord som er gode at kigge på hver dag...LIVE og LOVE - så behøver man jo ikke mere vel (eller hva???) De passer faktisk rigtig fint ved siden af den "pangede" blå på opslagstavlen, så det kunne ikke være bedre...det er jo ikke den store kunst, men meget sjov alligevel...





Den er da bare blevet rigtig fin! Jeg tænkte da heller ikke lige over det tossede i nåle til små børn, før du skrev det! Så skal jeg da vist heller ikke liiiige have lavet en til pigernes værelse herhjemme;)
SvarSletKh
Lis
Lis; nej og det med nålene slog mig selvfølgelig først da jeg havde lavet skidtet færdigt!! Men den næste bliver så bare med skråbånd på kryds og tværs, så kan de små poder jo sagtens få en fin opslagstavle...uden at der sker ulykker:-)
SvarSletTak for din kommentar for øvrigt, altid dejligt når nogen giver sig tid til at skrive:-)
Ha en dejlig tirsdag.
Kh. Malene