Ja altså...som I nok kan regne ud er der ikke kommet nogen stork forbi os endnu- lillebror lader vente på sig! Jeg er nu gået 2 dage over tiden og nogle vil måske synes, at det ik er noget særligt...men nu gider jeg FANDME ik være gravid mere!!! Den lille drønnert ligger nok bare derinde i varmt vandsbassinnet og fiser husleje af...KOM NU UUUUUUUDDDDD! Jeg kan ikke vente til jeg igen kan nå mine egne fødder...utroligt hvor meget man egentlig kan savne dem!!
Men nok piveri fra mig....jeg glæder mig bare til han kommer ud og vi kan tage hul på vores nye hverdag og nye liv..som familie på 4:-)
Mens jeg venter forsøger jeg at holde mig lidt i gang...
Bl.a. med følgende:
- Gøre badeværelse rent
- Støvsuge
- Lave krea dimser og perleplade grise!!
- Rive blade i haven
- Male en Amagerhylde i mint grøn
- BLOGGE!!!
- Bage
- Lave uro til lillebror
- Køre til jordemor i tide og utide
- Fordrive tiden med at køre et smut i Bauhaus (jow du læste rigtigt - men altså...de har jo bare ALT derude!!)
Her er lidt billedspam af hvad jeg fordriver tiden med...og så lige Oscar som siger"Tag et billede af mig moar..." Og det gør en glad mor som har verdens dejligste dreng jo gerne:-)
Havrekiks, pop-overs og frugtstænger a la Sif Orelland....a.k.a. Mrs. Rollinger / Krudtugler....
(NB. De der popovers var altså ik nogen succes...de er såen lidt vandbakkelses agtige og smager egentlig okay...men er HELT hule indeni, så man blir altså lidt snydt....!!)
Kastanje-troldhassel-HAMA perle-uro til lillebror....Blev inspireret hos søde Ulla med denne blog...
Min egen øjesten....mit livs lys....OSCAR:-)
Ha det dejligt allesammen og husk nu at melde jeg til min give away lige her







Altså søde søs... Hvis du alligevel er ude at køre, fordi du skal til jordemoder i utide, så smut da forbi bymarken - her er masser af blade, du kan rive sammen i haven :) Det kan være, at der er mere "held" ved bladene her i Hobro ;) Du må også godt komme og læse mine lektier højt for mig, pille appelsiner for mig (min graviditetsyndlingsspise er åbenbart appelsiner, og mine fingre er total ømme af at pille dem efterhånden!), støvsuge min stue og/eller se gamle danske film sammen med mig :) Du skal være så hjertens velkommen! :)
SvarSletÅh din stakkel - føler med dig, jeg gik selv 6 dage over tid med Mynthe. NØJ for en kedelig ventetid!
SvarSletMen mon ikke han er lige om hjørnet ham lillebror, det tror jeg;)
- Jeg tog et smut i Ikea og fik veer!
En kæmpe masse ve støv og Alverdens held og lykke fra mig:)
Hi hi.. det er ikke sjovt at være en tikkende bombe, men det er sjovt at læse om alle de ting du har gang i, nu her i ventetiden.
SvarSletHvor er han dejlig din søn, og om ikke så længe har du en søn mere! Det er næsten ikke til at forstå, vel?
Glæder mig til billeder af den lille ny, som allerede nu sætter dagsordenen og kommer præcis når han vil ;-)
Ønsker dig alt held og lykke....
Knus og god aften fra Barbara :-)
Søde piger...1000 tak for jeres søde tanker alle 3 - ja vi glæder os også meget til han kommer ud...så send endelig mere ve-støv...det har ikke haft effekt endnu og i dag har jeg både pudset vinduer ude og inde, støvsuget, gjort badeværelse rent, skiftet sengetøj og ordnet vasketøj..lige lidt hjælper det!!!
SvarSletHa en dejlig aften---og tak fordi I tænkte på mig:-)
Knus Malene