I lørdags var jeg til en sød venindes fødselsdag og hun skulle selvfølgelig have lidt hjemme-krea...jeg lavede en rigtig fin (syns jeg selv:-) keyhanger til hende (som jeg selvfølgelig glemte at tage et billede af!!!) og en lille papir flagranke til hendes datters fine legehus....
Fik desuden sat de smukke kort fra Petronella i rammer og de hænger nu i vores entre og siger "Velkommen" til alle der stikker snuden ind:-)
Mens mutter var til fødselsdag, var Oscar med far og Onkel Mic og fætter Noah i Grenå og svømme med efterfølgende tur på McDonalds...en rigtig herre tur:-) De hyggede sig gevaldigt...og som I kan se er Oscar blevet meget begejstret for "solebrillerne" (som altså er dykkerbriller:-)
Og så er jeg i dag i gang med at vaske Oscars baby tøj, så jeg kan få det lagt på plads og gjort klar til lillebror...ja jeg ved det er i god tid, men man skal jo starte et eller andet sted...og at starte vaskemaskinen virkede som et ret overkommeligt projekt for mig i dag:-) Se lige billedet af vasketøjet..."Oscar tøj" fra før og nu...utroligt som tiden går...Efteråret rykker så småt ind i haven...der skal plantes lyng i krukkerne, da sommerens blomster er ret...tja....slatne efterhånden! Vinranken i drivhuset hygger sig og se bare de lækre druer vi får i efteråret...mums, jeg kan næsten ikke vente!
En lille krans af hyben pryder vores dør og en enkelt lilla stedmoder har nægtet at bøje hovedet endnu...!
Jeg har gang i projekt dukkeseng, som jeg håber jeg får færdig til på søndag, hvor vi skal til vores lille nevø Storms barnedåb...sengen er købt på loppen for en flad 10ér og er nu malet i en skøn lavendel lilla...den skal storesøster Kaya have, jeg skal bare lige have sat navn på (har klippet ud i lækre retro tapeter) og syet noget madras væsen og lidt sengetøj i en fin lilla blomstret vintage sag..håber den bliver et hit:-)
(Stolene fandt manden på lossepladsen...lidt af et fund ik?? De skal bruges i det legehus vi har fået foræret, men som ikke er kommet hjem endnu - kan næsten ik vente...hva er det med mig og tålmodighed for tiden...eller mangel på samme!!!)
Det var et
Hvad har du lavet??????





Jeg har endelig syet lynlåse i de to puder jeg syede i weekenden. Og så er jeg i gang med projekt-sætterkasse, malet i lilla og med forskelligt papir i hvert rum. Det er noget puslearbejde, og den skal vel have en omgang lak til sidst.... det må jeg se på senere.
SvarSletDet lyder som en dejlig weekend. Æv med din forkølelse.
Hej Malene....og du synes jeg har gang i mange ting :-) Hold da op alt det du viser frem her. Altså den dukkeseng og stole - gid det var mig sikke nogle kup.
SvarSletHvor dejligt for dig du har fået ordnet babytøjet...det er jeg ikke helt klar med endnu :-) Sidst jeg kiggede var der omkring 40 bodystockings bare i str. 56....det er så typisk mig det der....:-)
Du ønskes rigtig god bedring
Kh. Mette
Det er nogle rigtigt fine Petronella-kort du har købt - jeg kan se, at vi begge er faldet for "vinterdamen":)
SvarSlet