onsdag den 29. september 2010

Fridag med lidt loppefund...

Jeg holder fridag - skønt og så ovenikøbet i strålende solskin! Uhm, elsker denne årstid, når luften er frisk og sprød og lidt kølig og solen der skinner dagen lang....jeg er en rigtig efterårs pige:-)

Men nu er det skam også sidste fridag inden jeg skal på barsel...skal arbejde torsdag og fredag og hele næste uge, og så er det slut prut finale!Går på barsel den 8 oktober - tænk engang, kun 7 arbejdsdage tilbage...uha tiden er fløjet denne gang. Men jeg glæder mig!

Jeg har været ved jordemoder i dag, alt var tip top...lillebror var ca. 2½ kg., mente hun...jeg syns det er liiiige i overkanten når han bør veje ca. 2 kg. på nuværende tidspunkt...efter bøgerne altså! Og med en hel måned to go...uh, jeg frygter allerede en kæmpe baby....!!! Men i så fald er jeg sikker på at det bliver verdens dejligste og sødeste kæmpe baby - han er jo min:-)

Var også lige forbi genbrugs butikkerne i dag, syns godt nok det var et magert udvalg...men lidt blev det da til...(desværre ingen retro stoffer, alt var væk...det er vist ved at blive lidt for populært!! :-)

Syns at sæbe skålen var så tilpas skrammet og skåret at den var super charmerende og det lille bitte grød fad har jeg store planer med til min jule dekoration med nisser osv...når vi kommer så langt:-) Den lille ugle er vist egentlig til tandstikkere, men jeg vil se om der ikke kunne presses et lys deri i stedet for!

Nå ja, fandt også lige manilla mærkerne til en flad 5´er i Fakta...samme sted som manden har købt disse wallstickers til lillebrors pusleplads - jeg syns da han har klaret det køb ret godt:-)


Håber I nyder dagen - det gør jeg i hvertfad...nu skal der syes en gave til en særlig lille pige jeg kender, som starter i børnehave på fredag....håber jeg når at vise jer hvad det er senere i dag...
Skal nemlig også til børnegymnastik med Oscar, så nu må vi se, hvad jeg når...

Ha det bra allesammen...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar