søndag den 12. september 2010

Juhuu - jeg vandt!

Jeg var én af de heldige vindere i Helle´s give away...se bare her, hvad jeg har modtaget med posten...

Uhm, mon ikke der er basis for lidt lapper til sengetæppe til Oscar og et par baby hjelme til lillebror:-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke, de ser lækre ud de stoffer du har vundet :-)

    SvarSlet
  2. Lækkert stof:) Så må du i gang med symaskinen:)

    SvarSlet