Fik manden til at tage et billede af maven i går...jeg ser den jo selv fra en lidt anden vinkel end alle andre og det er ikke helt det samme som at kigge i spejlet - sådan ser det altså ud når lillebror efterhånden er 34+0 uger "stor" :-)
(Venligst se bort fra det fjogde ansigts udtryk og outfittet...det begynder at være småt med udvalget af tøj:-)
Så er der kun 6 ugers graviditet tilbage...underligt - tiden er fløjet afsted her i min 2. graviditet. Slet ikke lige som første gang, hvor jeg ventede Oscar og var SÅ utålmodig og bare ikke kunne vente...
Men når man nu HAR børn i forvejen, så er der jo også rigeligt at se til...dagene er jo fyldt op af alt muligt andet:-)
Her til aften har Oscar og jeg holdt "fest" - der er jo ingen der siger, at mandag aftener behøver være kedelige vel? Manden skulle til fodbold, så vi har spist risengrød, lavet lækre øko popcorn fra Urtekram og bagt blåbær muffins med chokolade, læst højt i nattøj på sofaen og nu sover Oscar sødt i sin egen seng (for første gang i God knows how long time!!) og jeg tror jeg vil snuppe en kop the og en muffin og joine manden på sofaen - nu er han nemlig hjemme igen:-)
Ha en dejlig mandag aften...




Lyder vel nok dejligt.. Kunne bruge sådan en lækker blåbær muffin lige nu - må nøjes med en grøn pære ;-)
SvarSletPS: FIn mave! Nyd den sidste tid med den.. smil! Savner min lidt, nu hvor maven bare er slasket og tyk (Synes det tager lidt længere tid 2.gang, - må se at komme lidt igang!
SvarSletDu ser dejlig ud, Mohrethe ;-) Sender du lige en muffin og en klat grød til Hobro?? :-)
SvarSletSkøn mandag - og sikke en fin mave!! :)
SvarSletLyder som en hyggelig aften:-) Og du ser godt ud:-)
SvarSletTak tak allesammen...hvor er i søde:-)
SvarSletOg ja - det VAR bare en hyggelig mandag aften!
Kh. Malene
Smuk mave!!
SvarSletLyder som en skøn mandag.
SvarSletSikke en flot mave, der ligger Lillebror trygt og godt:)
Hej Malene
SvarSletsikken en flot mave, den sidder da som den skal!!
Tak for din dejlige kommentar på min blog om de ting Folke har på sit værelse. Jeg er glad for at du skriver at du kan se at jeg også giver ham lov til at have de ting han har lyst til og ikke kun hvad jeg har lyst til at f.eks tapeter, hæklede tæpper og i den dur.
tak Stine:)
Åh hvor er I bare søde allesammen...tusind tak for de dejlige komplimenter - I kan tro det varmer, når man er lidt ked af at ligne en elefant:-)
SvarSletStine; velkommen til, hvor er jeg glad for at du vil læse med hos mig! Og selv tak, jeg har nydt at læse dine indlæg og set billeder fra Folkes værelse, for det skinner virkelig meget igennem at det er et kreativt værelse - på barnets præmisser...og det syns jeg er både sejt og også meget kærligt at se og læse om:-)
Ha en dejlig onsdag allesammen...
Knus Malene