Denne dåse med de skønneste sommerfugler er et
arvestykke fra min bedstemor...den er meget gammel, og min søde bedstefar (som var bager) har serveret dejlige jule småkager for os mange gange fra denne dåse... Er den ikke bare flot!
De øvrige dåser er almindelige dåser jeg har samlet...den orange er dog fra Buckingham Palace shoppen, som jeg besøgte da jeg var med min mand i London i foråret...åh hvilken skøn tur vi havde!
Denne er også et arvestykke fra min bedstemor...den har forskellige H.C. Andersen eventyr motiver hele vejen rundt og den er bare så flot...
Og så vil jeg lige vise hvad der byder velkommen ved vores hoveddør...det har Karen nemlig også lavet et godt indlæg om....




Hvor er de fine dine gamle dåser og historien bag,som gemmer på gode dejlige minder om din oldefar og bedstemor.
SvarSletHerligt indlæg! (Og skønt at det virker som om du også har fanget dobbeltheden om det med "dåser".)
SvarSletVenligst Loppe.
Den med sommerfuglene er så fin:-)
SvarSletJeg er fuldstændig vild med dine sommerfugle :-)
SvarSletog ps. jeg er nu i gang med mit ikea-møbel med nyindkøbte papirer fra søstrene grene. Dér faldt jeg også over et par små sætterkasser som jeg er begyndt lidt på i går.
Manna; tusind tak, jeg elsker når ting har en særlig historie...og det gør det jo kun endnu bedre at det er fra ens egen slægt:-)
SvarSletLoppe; ja det med "dåserne" er der flere der har fanget...har du set Kolorstas indlæg "Vil du se min dåse???" Ha ha, hold op jeg grinede da jeg læste det...men hun har også bare en fantastisk sjov og dejlig måde at skrive på:-)
Rikke; Den med sommerfuglene er også min ynglings...den huser mine hjemmebagte vanillekranse hvert år til jul..uh nu kan jeg næsten ikke vente:-)
Pibsen; Ja er de ikke skønne, sommerfuglene...:-)Var lige omkring din blog og se det flotte Ikea skuffedarium...det er da bare blevet KANON flot!! Super:-)
må lige hører... den med sommerfuglene, står der da navnene på de forskellige på kanten under låget?
SvarSletStinne; Nej der står ikke noget....har du da én med navne på?? :-)
SvarSletKnus Malene