søndag den 12. september 2010

Min egen lille beskedne give away...

Jeg vil udlodde en lille beskeden give away...det er slet ikke sikkert at det er noget, som har jeres interesse...jeg selv synes det er meget sjovt og interessant!

Jeg skrev i et tidligere indlæg om de gamle blade, som min far har fundet på et skole loft og gemt til mig - der er jo en del, så jeg vil udlodde et par stykker...

Det eneste det kræver er en kommentar til min indlæg - du behøver ikke være fast læser, men du er naturligvis meget velkommen:-) Skulle I have lyst til at linke til min give away på jeres egen blog, bliver jeg rigtig glad...men som sagt, der er ingen tvang - bare en lille kommentar, så får i alle et lod i puljen!

Bladene er "Flittige Hænder" fra 1939, "Flittige Hænder"´s mode tillæg fra 1939, "Sparegrisen" fra 1950 samt et eksemplar af "Folkeskolen" fra 1950.

Jeg udtrækker vinderen fredag den 17 september...

7 kommentarer:

  1. Uh! Jeg er med, og linker selvfølgelig inde blandt de andre ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er også med - elsker gamle blade:)

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud. Jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  4. Jeg skal selvfølgelig også være med:)
    Linker også gerne!

    SvarSlet
  5. Dem vil jeg gerne vinde :)).

    SvarSlet
  6. Jeg er klart med - jeg æææælsker æstetikken og de spøjse formuleringer i gamle blade.
    har faktisk lige fundet en bunke Esquire fra 50'erne på kontorets lager, som jeg skal hygge med/scanne ind

    Smil fra Line

    SvarSlet
  7. ...og har også lige lavet et link til dig(selvom det er i sidste sekund :-))

    SvarSlet