Se bare her....
Og så syns jeg også I skal se min store dreng på 2½ - the light of my life...Oscar! En verdensmand i mini udgave, som forstår sig på at konversere ved frisøren, som med et enkelt blik kan overtale både mor og far til det meste, som elsker at se "Min Søsters Børn" og som har en svaghed for både Muddi & Salamidrengene, Moonjam og Dizzy Mizz Lizzy (jow jow, hans smag spænder skam vidt:-)
Jeg elsker ham højere end højt og tænker mindst een gang om dagen, at NU flyder jeg nærmest over af kærlighed til den lille mand...


Ham kan jeg godt forstå du elsker, sikke en charmetrold! Og ja, tænk engang - bæret er allerede nu ved at flyde over af kærlighed, vi må håbe det kan holde på den enorme kærlighed der fylder sig igen når lillebror kommer:)
SvarSletTænk at man kan elske SÅ højt!
Og sikke noget lækkert tøj, elsker også strik!
1000 tak for den søde kommentar...
SvarSletJa han er bare en charmetrold...og du har helt ret - det bliver bare for vildt når lillebror også kommer til verden...før man får børn har man ingen ide om at man kan elske så højt! Det er jo fantastisk...livet er da herligt ikke:-)
Ha en skøn fredag og en dejlig weekend:-)
Hvor bliver det bare hyggeligt! Dejlig vest og lækker farve! Åh, hvor bliver det bare dejligt for jer :)
SvarSletJa det er super lækkert børnetøj og kvaliteten er helt i top... og vi glæder os meget til lillebrors ankomst - det bliver SÅ stort at være mor til hele 2 guldklumper:-)
SvarSletKh. Malene