mandag den 27. september 2010

Upcomming B-day ---- my wishes

Jeg har snart fødselsdag (for sidste gang i 20érne...schhhhh). Så der kommer lige lidt af mine ønsker her på bloggen til de veninder og familie som har spurgt efter ønskeseddel...I andre må springe indlægget over:-)

Bøger af Julia Lahme;
"Hvor lagde jeg babyen?"
"Sandheder fra en løgner"



Øreringe creoler fra Anne Black (ikke nødvendigvis denne farve, kan godt lide de gule)

Halskæde fra Forrest & Bob (ca. 400 kr.)

"Kugle ring" fra Louise Kragh (mener de fås i Cin - er vild med den lilla, koral og sorte)



Ring af Louise Kragh "black porcelain star"


Halskæde med hjerte fra ILO by Lina (http://www.ilobylina.blogspot.com/)
Det skal være det med hjertet og være graveret med OSCAR og VICTOR



Lampeskærm fra Rie Elise Larsen (farve eller motiv er underordnet!)



Nutriganics natcreme fra BodyShop

Nilens Jord make up + pensler og børster


Eyeliner sort



Dior Show mascara


Neglelakker fra Essie (farve....surprice me!)


Lotus lysestager (ikke den sandfarvede, den har jeg...ellers er farven underordnet)


Gavekort til Bianco sko









2 kommentarer:

  1. Ligner nogle rigtig gode forkælelses ønsker:-)
    Bøger, smykker og makeup er jeg klar med på:-)

    SvarSlet
  2. Ja ikke?? Syns også at jeg udelukkende ville ønske mig noget til MIG (okay, bortset fra Lotus stagerne, men dem elsker jeg altså bare!!) Når man er højgravid og render rundt og ligner en flodhest, så er det jo skønt med lidt forkælelse:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet