onsdag den 15. september 2010

Hygge vejr...Piet Hein var da bare genial!

Faldt over min gode Piet Hein samling, åh hvor har jeg bare haft meget glæde af de bøger...skønne og underfundige gruk om stor og småt og livets banaliteter i alle dets afskygninger!

Syns jeg vil dele dette lille gruk med jer, nu hvor efteråret sætter ind....

"HYGGEVEJR"
Når regn og blæst huserer
så uhyggeligt derude
så husker man, hvor hyggeligt
man har det bag sin rude-
og tanken på, hvor hyggeligt
man kunne ha det inde,
den gør det lunt og godt at gå
i regn og vilde vinde!

Kan i mærke stemningen???? :-)

1 kommentar:

  1. JA! Regn og rusk er rigtig hyggeligt - når man vel at mærke er indenfor:)

    SvarSlet