onsdag den 29. september 2010

Dagens krea produktion...til en særlig pige!

Som skrevet tidligere har jeg i dag haft gang i symaskinen....og lavet en gave til en særlig pige!

Det er min niece Kaya, som skal starte i børnehave på fredag - og det kan man jo ikke gøre uden en frugtpose! Med navn!

Her er den....og den er pakket fint ind og sendt med posten, så hun får den i morgen...
Håber den kan bruges:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar