Som skrevet tidligere har jeg i dag haft gang i symaskinen....og lavet en gave til en særlig pige!
Det er min niece Kaya, som skal starte i børnehave på fredag - og det kan man jo ikke gøre uden en frugtpose! Med navn!
Her er den....og den er pakket fint ind og sendt med posten, så hun får den i morgen...
Håber den kan bruges:-)


Ingen kommentarer:
Send en kommentar