søndag den 5. september 2010

Vikingerne kommer....!!!!

Jeg skal til udklædnings fest med arbejdet på fredag og har i den forbindelse købt en vikinge hjelm - jeg vil nemlig benytte mig af min store gravide mave og klæde mig ud som Obelix, da temaet er "Galler fest"...det var jo ret oplagt...

Havde købt hjelmen og lagt den ind på kontoret og ikke tænkt mere over den...før Oscar kom marcherende sådan her forleden dag...

Så nu har vikingerne også haft deres indtog her hos os:-)

2 kommentarer:

  1. he, he, det må vist være mini Obelix:)
    Stine

    SvarSlet
  2. Ha ha, jeps...jeg har min helt egen lille galler-kriger:-)

    SvarSlet