fredag den 17. september 2010

Vinder af min give away.....

Så blev det fredag....jeg havde lavet en lille beskeden give away med de fine gamle blade fra 50érne, som min søde far har fundet til mig.

Og da der kun var 6 tilmeldte til min give away, har jeg besluttet at sende jer alle 6 en lille pakke med et par blade og hvad jeg ellers kan hitte på...så alle søde tøser som har tilmeldt sig - send jeres adresser på
kim0704@webspeed.dk... så sender jeg i løbet af den kommende uge en lille gave til jer hver:-)

2 kommentarer:

  1. Super idé at opdele gevinsten...så gør du flere glade på én gang...har sendt dig en mail. Ha' en god weekend.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Ihh, hvor dejligt. Smider dig fluks en mail
    Smil fra Line

    SvarSlet