Eller...det føler jeg i hvertfald....lige i dag!
Mindstemanden har mellemøresbetændelse, så det er ikke fordi der er plus på søvnkontoen (eller nogle af de andre konti for den sags skyld!!) Far har hold i nakken....jeg er hjemme med Victor indtil middag hvor min mor kommer og afløser mig...fordi far ikke kan blive hjemme fordi de er ramt af sygdom BIG time på hans job....når mor afløser mig skal jeg på job til et møde....hjem og lave mad, lige handle på vejen....Oscar skal hentes i børnehave....hvem skal blive hjemme i morgen ved Victor...??
Aaaaarrrgh...føler mig sku som jonglør for at få det hele til at gå op! Håber jeres tirsdag er mindre problemfyldt end min:-)
Øv det kan bare være så svært at få det hele til at gå op i en højere enhed. God bedring til den lille mand.
SvarSletKh. Louise
ja det er også velkendt her, at finde alternativer frem, når de små er syge og arbejde SKAL passes....
SvarSletMen på en eller anden måde kommer vi altid igennem, uden for mange bliver berørt/stresset og jeg glemmer let, INDTIL jeg igen står i situationen..
Føler med dig, håber du holder dine bolde i luften!!