Det er dag 5 på UDFORDRINGEN....sunde kost vaner, ingen sukker og tonsvis af frugt og grønt! Jeg er chokeret - jeg har en energi som jeg ikke har haft i flere år, jeg er mere glad end jeg har været længe, jeg nynner og synger, jeg griner, jeg leger med mine børn, jeg synes min mand er pragtfuld, jeg føler mig faktisk lidt som en ny Malene!
Og jeg er kun på dag 5....det der nok gør den helt store forskel for mig er, at jeg nu kan mærke hvor skidt det er for min krop med alt det sukker!! Don´t get me wrong - jeg elsker stadig kage og chokolade og alt det der - men hold op hvor får man det dejligt i sin krop og sin sjæl når man lader være med at spise det....
Det er lidt en øjenåbner for mig - for satan hvor er det fedt!!!!
Fantastisk :o) !! Imorgen er ferien slut og jeg skal samme vej som dig - og kan godt huske fornemmelsen :o) Uha som det gør godt..Fortsat "go kamp"..
SvarSletKnus Frk. Lehmann
YaaaaaaaaaY! Sådan, du er sej :-)
SvarSletTror jeg må afprøve det indenfor nærmeste fremtid :-)
Ktram Louise
Uuuh hvor det frister at følge i dine fodspor! Jeg har gjort det før og kan godt huske følelsen, men det er en kamp! Og jeg er ikke sikker på at jeg er klar til at tage den.. Men hvor er du sej og hvor er det en god beslutning!
SvarSletHatten af for dig!! Må også sige, at det frister at følge i dine fodspor - men har jeg rygraden til det??
SvarSletKunne godt lide tabe et par kilo... Men vil også bare gerne leve sundere!
Jamen søde piwer....hvis der var nogen som sku ha fejlet i det her, så ville det ha været mig - og jeg hænger da i endnu:-) Selvfølgelig kan I...allesammen!!
SvarSletTænk bare, jeg har forsøgt med både vægtvogterne, vægtkonsulenter og alt muligt andet bras...men det her med helt at skære sukker fra - om ik andet, så bare for at se hvor godt man har det når man ik får det...dét virker sku for mig! Virkelig en øjenåbner...
Jeg gennemfører selvfølgelig de her 4 uger i UDFORDRINGEN som jeg skal og derefter er det mit mål og ønske at jeg kan leve 80/20 eller måske endda 90/10...lade mig få lidt men godt, hvis der skal hygges og så stoppe der. Og spise sundt alle de andre dage...og fortsætte med motionen...
NU skal det være - jeg har i alt for mange år været ked af, at det sidste nye tøj ikke kunne passe mig eller jeg lignede michelin manden når jeg endelig kunne klemme mig ned i noget af det...det skal være slut!! :-)
Bare klø på søde piger - I kan sagtens:-)
KNUS og dejlig dejlig dag til jer alle
Hvor er det fantastisk og ja ret chokerende egentlig. Sidder her mandag efter vores ferie og jeg skal i den grad også lægge de dejlige ferie madvaner på hylden igen. Følger I en bestemt bog?
SvarSletTillykke med de store fremskridt :-)
Du er da for sej Malene :)
SvarSletGiv dig selv et stort skulderklap!
Jeg holder med Westmose, vi må i gang :)
Det er da bare for godt, ikke sandt? Kunne du tænkte dig at have det sådan altid??... Ikke for at være en "partypooper" der kommer dog efter 14 dage et lille ophold der hedder nedtur og det ER der prøven skal være - holder du ved eller?... selvfølgelig må der gerne være et stykke kage ellers ku' det nemt blive helt fanatisk... Godt gået !!!! et kæmpestort internetkram!!
SvarSlet