torsdag den 11. august 2011

Selvpineri....

Tjooo...måske!!

I dag har jeg siddet med Oscar i en Frellsen Chokolade butik mens han spiste is....UDEN at få noget (udover duften!!) selv....

Det kan vel godt kaldes selvpineri når man er på kur!!


(Billedet er lånt på www.frellsenchokolade.dk)

8 kommentarer:

  1. FLOT at du ikke købte noget til dig selv!! :) (Klapsalve...)

    SvarSlet
  2. Åh jeg føler med dig. Jeg er også på kur, og det er bare SÅ svært, men hold fast, hvor bliver man glad, når det kan ses på vægten at man overvandt trangen!

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej! Jeg kæmper også med sukkertrangen de her dage, men er ikke så sej som du.

    SvarSlet
  4. Seje Malene!
    Jeg var hoppet i med begge ben - ingen tvivl om det. Men du er sej og ved at der er lys for enden af tunnellen :)

    SvarSlet
  5. Sådan Malene!! :) Kan man låne lidt rygrad?

    SvarSlet
  6. Eeeej tusind tak for skulderklappet tøser - det motivere og skubber mig videre de dage, hvor jeg syns at kage og chokolade må være det eneste rigtige!!! :-)

    Nu venter en rask løbetur og så er det ellers om at nyde sidste barselsdag:-)

    Ha en dejlig dag og en super weekend.
    KNUS og tak:-)

    SvarSlet
  7. Ja, det er da vitterligt selvpineri. Well done!

    Du må have en rigtig god opstart på jobbet. :)

    SvarSlet
  8. TAK for det Maiken - uha jeg er noget spændt på hvordan vores hverdag nu bliver...meeen mon ik det nok skal gå:-)
    Ha en dejlig dag:-)
    Knus Malene

    SvarSlet