En award---jeg har fået den af Maria som har bloggen Maria´s Maskinrum (jeg kan desværre ikke linke i øjeblikket!!) Hvis I ikke allerede læser med hos Maria, så skal I gøre det...FÅRK mand hun er sjov - og hun har en fantastisk evne til at skrive om emner som er relevante men på en måde så det stadig er sindssygt sjovt:-) KIG FORBI HENDE...
Nå men det var noget med regler osv. til den der award, men Maria er så rebelsk på den skønneste måde, så hun skider på regler...så det gør jeg også - det er jo fra hende awarden kommer, så jeg tænker det nok er ok:-)
Men jeg skal svare på 5 spørgsmål om mig selv....here goes...
HVORFOR BEGYNDTE DU AT BLOGGE?
Jeg blev inspireret af min ældste søn´s tidligere dagplejemor...hun er vitterligt den skønneste og mest kreative og hjertevarme person (jeg tudede øjnene ud af hovedet den dag han skulle stoppe hos hende!) Men altså hun fortalte mig en dag om hendes blog og om give aways, change aways og alt det gejl dér - og det måtte jeg bare prøve....så det gjorde jeg:-)
(PS. Hende den ultra søde dagplejemor skal vi forøvrigt besøge i morgen og vi glæder os helt vildt...og så hedder hun MollyMy - måske nogle af jer kender hende??:-)
HVILKE BLOGS FØLGER DU?
Uha der er sku da mange...de fleste står jo på min blogroll...men et par af dem jeg er særligt glad for er BareWunderbar, Lullaby & LaLa, Mollymy og PynteMynthe & Mor....de giver mig hver især noget særligt!
HVAD ER DINE FAVORIT FARVER?
Jamen der er også mange...for jeg kan li næsten alle farver. I vores hjem er det ren farvelade - hele paletten er i brug...såen i det små altså! Men jeg har ikke farve koordineret det sådan, at der er en rød gennemgående tråd...der er bare mega mange forskellige farver tråde!
I mit klædeskab er det samme sang...en del i sort, men ellers kører vi lavendel, rosa, pudderfarvet, turkis, rød, blomstret, stribet....you name it! (Måske er det derfor jeg aldrig rigtig har noget tøj der passer sammen...det kunne være jeg skulle til at koordinere mine tøj indkøb lidt bedre, i forhold til farver...!!)
HVAD ER DINE FAVORIT FILM?
Ja her kommer vi så til noget af det, som gør mig lidt nørdet....måske..jeg elsker gamle danske film! Og jeg mener virkelig ELSKER! Jeg sluger Olsen Banden, Huset på Christianshavn, Lille Per, Matadog, Dirch Passer film og mere til i en ruf - i love it! Min man mener at jeg er født i et forkert årti - i virkeligheden sku jeg ha levet i de der 70ér år...Måske har han ret, for jeg gad dælme godt hoppe i en tidslomme og spring ind i en Olsen Banden film - altså bare lige et besøg ik?!?
Men altså jeg sætter også stor pris på tøsefilm, action og film med større betydning - f.eks. Pianisten (handler om 2. verdenskrig - dén film rørte mig dybt!) Det eneste jeg HADER er gysere....me not like so much!
HVAD FOR ET LAND VIL DU GERNE BESØGE?
Jeg vil rigtig gerne til USA. Jeg har været der for en del år siden, dog kun 1 uge (jeg troede jeg skulle over og være aupair i et år og rigtig opleve den store verden...men ak ak - jeg måtte tage hjem efter 1 uge, for jeg var syg (og jeg mener sku syg) af savn over alle dem derhjemme - det var bare slet ik mig! Men så var jeg jo den erfaring rigere!) Men landet er jo fedt og der er så meget at se og opleve. Vi drømmer om at tage orlov i et par måneder og rejse rundt med vores børn derovre...men det blir nok først lige engang når vi har vundet i lotto!
Eller ville jeg gerne til Hawaii....men det sku være for at dangdere den med hulaskørt og kokosnødder ved poolen:-)
Jeg skal også give awarden videre til 5 nye piger og da jeg ikke aner hvem der har fået den og hvem der ikke har skyder jeg bare fra hoften:
MollyMy
Binemor
Rikke´s Tankestrejf
PynteMynthe & Mor
And & Mor
Go fornøjelse ladies:-)
TUSIND TUSIND tak!!
SvarSletÅh hvor er du sød at tænke på mig :)
Jeg kigger også med hos MollyMy, sjovt at det er hendes "skyld" at du blogger!
kh Libbie
...ej sorry! Og selvfølgelig stort tillykke med din award :) særdeles velfortjent!
SvarSlet