søndag den 14. august 2011

Sådan ved jeg at jeg blir ældre....

Når manden og jeg sidder i sofaen en lørdag aften...ungerne er lagt i seng, vi har det hyggeligt....MED AT SE DR2 TEMA OM "DE DANSKE BADEHOTELLER"....

Og bagefter kigger vi på hinanden og er SÅ enige om at det da bare var en super program!!

Jo jo....vi blir ældre:-)

3 kommentarer:

  1. Hi hi sådan har vi det, når vi er blevet hængende på tv2 charlie...så er man sgu da blevet gammel;o)
    Dr2 dokumentarprogrammer er somregel ret fede -vupti, så brugte jeg lige et hipt ord som fed, og så er man ikke så gammel mere;-)

    SvarSlet
  2. *griner højt*
    Jeg sad sgu da den anden aften og så et program om danske herregårde der fik anlagt nye haver :)
    ......men gulp ja vi blir ældre....

    SvarSlet
  3. Ulla; Du har ret - man skal bare bruge nogle hippe ord, så er man slet ik så gammel... i virkeligheden...så tør jeg godt at sige at programmet faktisk var ret groovy - det var med Anne Hjernøe fra AnneMad og hun er da go:-)

    Binemor; Ha ha, ja ja den med herregårdene og de nye slotshaver, den har vi også været på:-) :-)

    Knus Malene

    SvarSlet