lørdag den 20. august 2011

Søstrene Grene kommer til.....

....RANDERS!!!! I oktober åbner en ny Søstrene Grene i Randers City - og det er sku godt nok længe ventet....

Yippeeeeee hvor jeg glæder mig:-)

PS. Min blog er drænet for nye spændende indlæg...men der er en grund...er startet på job igen efter endt barsel...uha det er en ny hverdag og tiden udover arbejde prioriteres på børnene og familien...men jeg følger stadig med hos alle I andre:-)

5 kommentarer:

  1. YES YES endelig nogle fede butikker i Randers. Går ud fra at du også har hørt at Decorate Shop åbner i det gamle svane apotek ultimo august. Vi trænger også til en update i byen af gode butikker synes jeg.

    SvarSlet
  2. Jubii det er da på tide! Glæder mig da så meget

    SvarSlet
  3. Ja det bliver helt fantastisk :). Endeligt!!

    Men hvor? Er det mon rigtigt at det bliver i Netto i Dytmærsken?

    SvarSlet
  4. Hmm nææh nu lyder rygterne at det bliver i Tinas børnetøj i Torvegade... Det bliver spændende at se hvor de havner...

    SvarSlet
  5. Det er SÅ FEDT!!! Og sgu også på tide ;-)
    Og der åbner også en Decorate Shop i det gamle Svane Apotek. Jubi jubi!!

    SvarSlet