De ser super godt ud - og lidt giftige:)Ungerne elsker dem med garanti:)
Guf guf men det er da en lidt "voldsom" farve nogle af dem har ;-) De smager sikkert lækkert.Kh Mette
Mmh, de ser super lækre ud! :)
Mums elsker kyskager:)
TV2 er da konge!!"Ræven og rønnebærrene" er klart min favorit
De ser super godt ud - og lidt giftige:)Ungerne elsker dem med garanti:)
SvarSletGuf guf men det er da en lidt "voldsom" farve nogle af dem har ;-) De smager sikkert lækkert.
SvarSletKh Mette
Mmh, de ser super lækre ud! :)
SvarSletMums elsker kyskager:)
SvarSletTV2 er da konge!!
SvarSlet"Ræven og rønnebærrene" er klart min favorit