tirsdag den 2. august 2011

"Så KYS det nu det satans liv..."

Disse kys kom ud af min ovn i går...

Har nynnet TV2´s melodi om at kysse det satans liv de sidste par dage...uanset om man kan li TV2 eller ej, så kan de altså noget med tekster...

Ha en go dag...

5 kommentarer:

  1. De ser super godt ud - og lidt giftige:)Ungerne elsker dem med garanti:)

    SvarSlet
  2. Guf guf men det er da en lidt "voldsom" farve nogle af dem har ;-) De smager sikkert lækkert.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Mmh, de ser super lækre ud! :)

    SvarSlet
  4. TV2 er da konge!!
    "Ræven og rønnebærrene" er klart min favorit

    SvarSlet