Aaarrrh det er måske så meget sagt...men min morgen har budt på en tur med disse to - mine gamle venner som er fundet frem igen...
Nu står den på lidt morgenmad - æg og lynstegte grøntsager:-) Og så svinger jeg støvsugeren og vasker lidt tøj inden det går til Lilleå Marked sammen med min dejlige veninde gennem maaange år:-)
Hva skal I lave i dag??

Du er altså sååå sej:-). Er virkelig imponeret over din energi.
SvarSletKh. Louise
Swush swush, så så man lige søster komme spurtende i sine fine sko!! :) Dejligt med en go gammeldaws gang jogging! ;) I dag har jeg været ved frisør, og resten af dagen står vidst i perlernes navn.. Håber I har en god tur på marked :)
SvarSletTusind tak Louise...lad mig med det samme slå fast at den bestemt ik er lige så go hver dag...enerigen!! Men i dag er den der:-)
SvarSletKnus:-)
Søs; Jep så så man lige mig spurte forbi....øøøhhh...eller i hvertfald kæmpe sig forbi:-) Takker, vi snakkes ved...glæder mig til at se din nye friller:-)
Knus
Sikke nogle fine sko du har. Tror måske også at jeg har et par ??... ;-) Dagen idag er gået med job, pakke til weekend residensen (campingvognen )- her i det nordjyske har vi jo sol og shorts-vejr :-)
SvarSletGod weekend. Kh Mette
JÆJ, U go girl!
SvarSletSejt! Har du nogle sunde tips, så del dem med mig, har lige blogget et indlæg!!