mandag den 8. august 2011

Det gode ved at være forelsket...

Her er et lille uddrag fra Den Store Børnecitat Bog...om emnet "det gode ved at være forelsket..."

- Det gode ved at være kærester er, at man kan give hinanden gaver. F.eks. gav min far min mor den overraskelse, at han skal have kørekort efter sommerferien. (Anders 7 år)

- Man kan bruge ens kæreste til at kysse og få børn, så Danmark kan blive brugt hele tiden.(Richard 8 år)

- Man kan bruge en kæreste til at rydde op sammen med, så man ikke skal rydde op helt alene.(Daniel 8 år)

- Hvis man nu ikke kan finde ud af at lave mad, så er det godt at have en kæreste.(Andreas 9 år)

- Det er godt at få en kæreste, for så kan man komme lidt hjemmefra.(Ida 8 år)

- En kæreste kan hjælpe én med at lege.(Mathias 9 år)

4 kommentarer:

  1. Der er bare ikke noget mere hyggeligt og smilesmittende end at læse børnecitater. Sidder også nogengange og studerer nogle på forskellige hjemmesider. - vidste ikke der var en helt bog! *GOSH* Must Have!

    SvarSlet
  2. KGaardsted; Ja er de ik søde...

    Dittemusen; Jo det er Aschehoughs Store Børnecitat bog og der er de sjoveste emner og citater deri - har været flad af grin flere gange:-)

    Binemor; Du har så evigt ret:-) Og det har børnene som regel også:-)

    Ha en dejlig dag
    Knus Malene

    SvarSlet