søndag den 28. august 2011

Stort børnetøjs arrangement.....

Jeg afholder et stort børnetøjs arrangement, home party om man vil, på torsdag den 1 september i Romalt Hallen i Randers fra kl. 18.30.

4 super fede børnetøjs mærker kommer og viser de nyeste efterårs/vinter kollektioner frem...også vinter overtøj, flyverdragter, vamsede fleecetrøjer og fede jakker vil være at finde, blandt alt det andet lækre tøj.

Kom og se tøjet fra;

- MILK Copenhagen (str. 2-14 år - www.milkcopenhagen.com)
- BOCA Jeans (str. 2-14 år - www.bocajeans.dk)
- Krymmel (str. 0-12 år - www.krymmel.com)
- Kools (str. 0-12 år - www.kools.dk)

Tjek kollektionerne ud i de nye kataloger på hjemmesiderne - så kan I slet ikke holde jer væk!

Alle er velkomne, så spred endelig budskabet i fritteren, i skole, i børnehaven, dagplejen eller vuggeren - tag veninden, svigerinden, søsteren, naboen, genboen, bedstemoren, kollegaen med....BARE KOM!!

Tilmeld jer til Malene på 5092 6932 eller på kim0704@webspeed.dk

Håber vi ses???

Knus Malene

3 kommentarer:

  1. Iiiiih hvorfor er der så langt til Randers????!!

    SvarSlet
  2. Jeg kommer desvære ikke lige omkring Randers på torsdag, men tak for linkene. Jeg kendte kun to af dem i forvejen, men kan se at de er lige "slemme" alle 4 ;-)

    SvarSlet
  3. Æv, det så jeg for sent....og jeg har ellers lige fundet ud af at mindstemanden er vokset ud af alle sine bukser!

    SvarSlet