by myr
Abonner på
Opslag
Atom
Opslag
Kommentarer
Atom
Kommentarer
mandag den 1. august 2011
Hjælp...!!
Blogger driller mig....min værktøjs linie er væk bortset fra nogle få elementer! Når jeg lægger billeder ind kommer der bare en laaang tekst indtil jeg udgiver indlægget...jeg kan ikke linke...
HVA GØR JEG????
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar