mandag den 1. august 2011

Hjælp...!!

Blogger driller mig....min værktøjs linie er væk bortset fra nogle få elementer! Når jeg lægger billeder ind kommer der bare en laaang tekst indtil jeg udgiver indlægget...jeg kan ikke linke...

HVA GØR JEG????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar