søndag den 21. august 2011

Det virker som en evighed siden....

...at mindste manden kom til verden! Egentlig er det "kun" 9 måneder siden, men det er jo helt vildt hvad der sker på 9 mdr....

Prøv og se...











Se ham bare her....9 mdr. gammel lækkermås:-)

4 kommentarer:

  1. Ja, det virker også som en evighed siden jeg fik min pige (på 2½ nu) - jeg kan faktisk ikke huske, hvordan livet var uden hende. Som tiden da flyver!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Du skal vist stå tidligt op for at følge med den frækkert!! Nøj det er spilopper i hans øjne!!

    SvarSlet
  3. Tiden flyver bare af sted og hvor er han dog skøn:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Hvor er han skøn.. Ventetiden på lillebror blev lige pludselig endnu længere ;) Glæder mig til at opleve den der babytid igen.

    SvarSlet