Ja, det virker også som en evighed siden jeg fik min pige (på 2½ nu) - jeg kan faktisk ikke huske, hvordan livet var uden hende. Som tiden da flyver!KHAnna
Du skal vist stå tidligt op for at følge med den frækkert!! Nøj det er spilopper i hans øjne!!
Tiden flyver bare af sted og hvor er han dog skøn:)Kh. Louise
Hvor er han skøn.. Ventetiden på lillebror blev lige pludselig endnu længere ;) Glæder mig til at opleve den der babytid igen.
Ja, det virker også som en evighed siden jeg fik min pige (på 2½ nu) - jeg kan faktisk ikke huske, hvordan livet var uden hende. Som tiden da flyver!
SvarSletKH
Anna
Du skal vist stå tidligt op for at følge med den frækkert!! Nøj det er spilopper i hans øjne!!
SvarSletTiden flyver bare af sted og hvor er han dog skøn:)
SvarSletKh. Louise
Hvor er han skøn.. Ventetiden på lillebror blev lige pludselig endnu længere ;) Glæder mig til at opleve den der babytid igen.
SvarSlet