Juhuu - endelig er jeg færdig med projekt dukkeseng...købte sengen i "råt" træ på loppemarked for en sølle 10ér....den er malet, lakert, pyntet med navn i retro tapeter, lakeret igen, madrassen har jeg selv skåret til, syet lagen samt dyne og pude!
Nu er den helt klar til at blive foræret til min niece Kaya på fredag til hendes 3 års fødselsdag:-)
Har også lige nået at få et par huer færdig i dag...de har ligget i stakken af "ting jeg laver færdig når jeg får tid" men nu kan de altså streges fra listen - den med øreklapperne er den første jeg laver af den slags og det er egentlig gået helt okay!



Sikke en fin dukkeseng. Er sikker på at niecen bliver vildt glad for den :)
SvarSletKh Anne
Den seng bliver sikkert et hit!
SvarSletStine:)
Anne og Stine; 1000 tak - den har været længe undervejs....så jeg håber virkelig at den falder i god jord! Må krydse fingre...børn er jeg meget ærlige, så det er sikkert ret tydeligt, hvis hun syns den er fesen:-)
SvarSletKh. Malene