Ellers har Oscar og jeg været ude og trave lidt i dag, vi pakkede os godt ind og travede ned og fodrede hestene....en pose gulerødder kunne det blive til i dag! Da posen var tom råbte Oscar fra sin klapvogn til hestene "Så er der ikke me-re.....så kan I lige rende og lege lidt!" :-)
Da vi kom hjem stod den på pandekager til middagsmad (fyyy moar, hvor usundt...men super hyggeligt!) og så så var det putte tid for Oscar. Imens kunne jeg liiige nå at lave lidt småkager til dåserne, så der er lidt at byde de kommende barsels gæster. Faldt også over dette nye bolig magasin ved købmanden - BoligPlus! Det er helt nyt og kostede kun 29 kr.! Der var masser af gode ideer og tips, lige fra farvekoder til retro stof indspiration osv. Rigtig godt blad, så hvis du ikke allerede kender det, så skynd dig at købe det!
Desuden havde manden min en gave med hjem til mig i dag - altså ud over at han kom tidligt hjem til os...han havde været nede i byen med børnene inden han kørte hjem fra job, og han havde købt en Volbeat CD til mig - ja du læste rigtigt, jeg er vist en ret sammensat person....Elsker Volbeat, Metallica, Dizzy Mizz Lizzy og alt muligt andet rock...men kan også bølge hen til Lisa Ekdahl, Frank Sinatra, Nat King Cole og en masse andre! Men anyways, var det ikke sødt af min skønne mand at købe en gave til mig?? Det er de små ting der tæller i hverdagens trummerum...
Her er desuden et par billeder af dagen i dag...inkl. kastanje dyr som jeg har lavet til Oscars vindue, dem sætter vi op i morgen! Og så har jeg fået et par hjemmestrikkede sokker af min mors veninde...de er til lillebror, og de er skønne!
Nu vil jeg smutte under dynen og nyde et par sider af Julia Lahme´s "Hvor lagde jeg babyen?"


Ingen kommentarer:
Send en kommentar