Så er der købt adventsgaver til Oscar og manden min....dem til lillebror venter jeg lidt med (er lidt overtroisk!!)
Desuden er der i dag købt de sidste ting til mig selv til "efter-fødsels-tid" og tasken er pakket, både med mine og baby´s ting...så er man vel så klar som man kan blive...eller hvad???? :-)
Go fredag allesammen....
PS. Hvem tror I ryger ud i Vild med Dans i aften??????? :-)

Hvor er det hyggeligt med al den juleri over alt:-) Er det bare mig, eller starter julen ikke lidt tidligere end ellers her i blogland?
SvarSletHvornår er det terminen er?
Jeg tror Michael Rasmussen ryger i aften. Hvem tror du selv?
Julie; Ja er det ikke bare skønt med alt det juleri...tror også at der tyvstartes en smule her i blogland, men det ville næsten også være underligt andet, med alle de krea-sjæle som deler samme passion herinde:-) Jeg elsker det i hvertfald...
SvarSletJeg har termin den 8 november, så det er lige en lille uges tid...men tror ikke jeg når en uge mere uden fødsel - nu må vi se:-)
Jeg gættede også selv på Michael Rasmussen...:-)