Jeg har bagt kokos-chokolade muffins i dag, og da de kom op på den fine cupcake opsats jeg fik i fødselsdagsgave lignede det pludselig et kage-juletræ med alle de grønne forme....eller er det bare mig der har JUL på hjernen????
Fik også bagt citronspecier med hvid chokolade efter opskrift af Morten Heiberg (jow jow, det er ham med chokoladen!) De er virkelig lækre, meget sprøde og søde med et syrligt twist fra citronerne....de skal nu gemme sig i min skønne gamle sommerfugle-kagedåse....så længe det varer altså (de plejer hurtigt at få ben at gå på:-)
Ellers er dagen gået med lister og planer og "Hvem gør hvad når jeg føder" tanker....det meste handler jo om Oscar og hvordan vi får koordineret det med ham....det er da også pokkers at man ik helt ved hvornår det går løs, bliver det nat eller dag??? Alle vores bedsteforældre arbejder jo stadig, så det er jo altså lige med at få det til at passe...med pasning:-)
Har desuden fået syet et sæt dyne og pude til den dukke vugge jeg har købt på loppen til Oscar...I morgen skal jeg købe en drenge baby dukke, så han kan hjælpe til på sin egen måde når nu lillebror kommer - er spændt på at se om han overhovedet gider det, men har en ide om at det kan hjælpe lidt på tilvænnings processen hvis han har sin egen "baby" at hjælpe til med....vi får se:-)
Har også haft et vennepar til middag her til aften - altid skønt selskab når de er på besøg...vi hygger og griner og snakker fra start til slut selvom der går meget lang tid imellem vi ses...
Nå men jeg vil kalde det en dag - har masser at nå i morgen, bl.a. de sidste indkøb inden jeg tør sige "bare kom an fødsel og lillebror" :-)
Godnat i blogland...



Mmm... Hvor ser de lækre ud, de kager! - og smart muffin-stativ.. Jeg synes også at julen dukker op alle vegne lige pludselig :)
SvarSletJa de er også rigtig goé :-) Ja der jules virkelig allerede for fuld drøn rundt i de små blog-hjem...jeg syns bare det er hyggeligt:-)
SvarSletNej hvor er jeg misundelig på din sommefugledåse. Jeg har den selv med fisk, fugle og blomster - men har aldrig set denne her. Skulle du en dag blive træt af den så køber jeg den gerne :-)
SvarSlet