tirsdag den 5. oktober 2010

Fra barndommens gemmer...

Min mor havde været på loftet og kigge i de gamle kasser forleden dag...og se hvad hun fandt til mig...

Mine første sko....dejligt slidte - de pynter nu på hylden i stuen.


2 forklæder som min oldefar har lavet til mig i tidernes morgen...dem må Oscar bruge når han hjælper mor i køkkenet med "bagen" (det kalder han elpiskeren!!:-)




Det er skønt når der dukker ting op, som har en masse minder med dig...jeg elsker ting som er mærket af brug!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også når man finder noget af det helt gamle og nostalgiske i gemmerne.. vi har også mange striksager fra da vi var børn, og jeg elsker at se når mine egne nu har det på.. :) Fine ting..
    Hav en go week...

    SvarSlet
  2. Ja er det ikke bare skønt når tingene kan bruges igen...? "Desværre" (eller hvad man nu kan sige), så var vi 2 piger som børn og nu har jeg snart 2 drenge, så det er jo mest kjoler osv. min mor har gemt...så det er der ikke så meget gavn af (og min søster venter også en dreng, så der er ikke de store aftagere af min mors gemme-ting...men det kan jo være det kommer:-)

    Ha en dejlig søndag.
    Kh. Malene

    SvarSlet