onsdag den 20. oktober 2010

Billed spam af min dag....

Oscar og mor laver "stemnings-føle-billeder"..
- smilende
- "se på hinanden"
- mysse billede
- "vi er sure"

 Billeder af min gamle kommode i gangen...og resten er fra mit mikro-makro kontor, hvor ALT mit krea grej skal være...det er her jeg spasser ud med farver og tapeter, genbrugs ideer oma...

(Karrikatur tegningen er af mig...for mange år siden....det kan man se på det lange hår og de store bryster han har tegnet, ha ha!)
 Lidt af mine genbrugs ideer fra kontoret og endnu et billede fra min gamle kommode...
I dag er der blevet pakket baby ting til hospitalet...har været ved jordemoder i dag og hun mente det nok var på tide at jeg begyndte at se på det!!
















Oscar og jeg var i dag i Randers Storcenter med farmor..det blev til lidt adventsgaver til Oscar (2 down - 2 to go!) og en julet skål til mor!

I går kom posten med det nye BoligLiv og BONUS blad...EuroWoman...skønt!

Havde også besøg af en gammel skole veninde, som var så sød at tage en gave med til vores kommende lillebror...lækker lækker body fra MOLO - I love it!

7 kommentarer:

  1. Ej hvor spændende mon det næste indlæg bliver af en lille baby:-)

    SvarSlet
  2. Hyggelige billeder af dig og sønnike. Og hvor spændende med beskeden fra jordemoderen.

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Skønne billeder, glæder mig til at se lillebror:)
    Hvornår har du egentlig rigtigt termin?

    SvarSlet
  4. Rikke; ja det er virkelig spændende hvornår det bliver...jeg tror i hvertfald ikke det varer så længe selv:-)

    Anne; Aller først - velkommen til:-) Tak, vi havde det også sjovt mens vi tog billederne...:-)

    Camilla; Jeg glæder mig også til at se lillebror - er egentlig først begyndt at spekulere på hvordan han mon ser ud nu her for nyligt...indtil da har jeg nok bare forestillet mig en Oscar-kopi! Men der er jo ingen der siger at de kommer til at ligne hinanden...
    Jeg har termin den 8 november, så det er om et par uger...men jeg fødte 2 dage før termin med Oscar og alle mine instinkter siger mig at det er "snart"...så må vi se om jeg får ret:-)

    KNUS Malene

    SvarSlet
  5. Nu får jeg da helt kriller i maven, når jeg læser hvad jordemoderen har sagt. Din fødsel er jo lige om hjørnet. Uh, hvor jeg glæder mig til at se den lille, de stolte forældre og ikke mindst Oscar som store bror. Det blir så godt.
    Ses snart.
    Knus

    SvarSlet
  6. Hov,blev så opslugt af at du jo snart skal føde at jeg glemte at skrive, SKØNNE billeder af dig og Oscar :)

    SvarSlet
  7. Hej Birthe,
    Tak for din søde kommentar...ja er det ik bare nogle gode billeder - vi havde det i hvertfald sjovt da de blev taget:-)
    Og nu er der ik længe til fødslen...i morgen er der 2 uger til termin (sølle 2 uger!!!!) Jeg panikker skisme da lidt over det...er spændt på det hele! Men vi glæder os...:-)
    Vi glæder os til at se dig i næste uge - Oscar har spurgt flere gange, hvor Birthe er henne...så jeg sagde at du sikkert hyggede dig hjemme sammen med Sofie og Mathilde:-)
    Knus Malene

    SvarSlet