- smilende
- "se på hinanden"
- mysse billede
- "vi er sure"
Billeder af min gamle kommode i gangen...og resten er fra mit mikro-makro kontor, hvor ALT mit krea grej skal være...det er her jeg spasser ud med farver og tapeter, genbrugs ideer oma...
(Karrikatur tegningen er af mig...for mange år siden....det kan man se på det lange hår og de store bryster han har tegnet, ha ha!)
Lidt af mine genbrugs ideer fra kontoret og endnu et billede fra min gamle kommode...
I dag er der blevet pakket baby ting til hospitalet...har været ved jordemoder i dag og hun mente det nok var på tide at jeg begyndte at se på det!!
I går kom posten med det nye BoligLiv og BONUS blad...EuroWoman...skønt!
Havde også besøg af en gammel skole veninde, som var så sød at tage en gave med til vores kommende lillebror...lækker lækker body fra MOLO - I love it!





Ej hvor spændende mon det næste indlæg bliver af en lille baby:-)
SvarSletHyggelige billeder af dig og sønnike. Og hvor spændende med beskeden fra jordemoderen.
SvarSletKh Anne
Skønne billeder, glæder mig til at se lillebror:)
SvarSletHvornår har du egentlig rigtigt termin?
Rikke; ja det er virkelig spændende hvornår det bliver...jeg tror i hvertfald ikke det varer så længe selv:-)
SvarSletAnne; Aller først - velkommen til:-) Tak, vi havde det også sjovt mens vi tog billederne...:-)
Camilla; Jeg glæder mig også til at se lillebror - er egentlig først begyndt at spekulere på hvordan han mon ser ud nu her for nyligt...indtil da har jeg nok bare forestillet mig en Oscar-kopi! Men der er jo ingen der siger at de kommer til at ligne hinanden...
Jeg har termin den 8 november, så det er om et par uger...men jeg fødte 2 dage før termin med Oscar og alle mine instinkter siger mig at det er "snart"...så må vi se om jeg får ret:-)
KNUS Malene
Nu får jeg da helt kriller i maven, når jeg læser hvad jordemoderen har sagt. Din fødsel er jo lige om hjørnet. Uh, hvor jeg glæder mig til at se den lille, de stolte forældre og ikke mindst Oscar som store bror. Det blir så godt.
SvarSletSes snart.
Knus
Hov,blev så opslugt af at du jo snart skal føde at jeg glemte at skrive, SKØNNE billeder af dig og Oscar :)
SvarSletHej Birthe,
SvarSletTak for din søde kommentar...ja er det ik bare nogle gode billeder - vi havde det i hvertfald sjovt da de blev taget:-)
Og nu er der ik længe til fødslen...i morgen er der 2 uger til termin (sølle 2 uger!!!!) Jeg panikker skisme da lidt over det...er spændt på det hele! Men vi glæder os...:-)
Vi glæder os til at se dig i næste uge - Oscar har spurgt flere gange, hvor Birthe er henne...så jeg sagde at du sikkert hyggede dig hjemme sammen med Sofie og Mathilde:-)
Knus Malene