søndag den 17. oktober 2010

Fødselsdags aften med my girls...

I går holdt jeg fødselsdag for mine veninder...8 var vi i alt og det var super skønt at være sammen med en flok af verdens sødeste piwer!

Den stod på forberedelser hele dagen - Kim og Oscar tog afsted om eftermiddagen og kommer først hjem ved 15 tiden i dag, så jeg har hele dagen for mig selv...dejligt! Selvom jeg også savner dem nu...det er underligt ik, man vil egentlig gerne have tiden for sig selv engang imellem, men de må helst heller ikke være for længe væk, for så føler man sig totalt amputeret!

Nå men anyways, vi havde en super hyggelig aften...3 retters menu - all home made selvfølgelig...

- Mojtos til vekomst drink (som for øvrigt smagte forfærdeligt...havde vist ik puttet nok sprut i, men det går jo ikke med bebs i maven!!! Men de var FLOTTE med sukkerkant på glassene og det hele...syns jeg burde ha "en stor 5 tal" for det kreative udtryk:-)

- Tunmousse på rucola salat med hjemmelavet dressing og hjemmebagt flute til forret

- Indbagt mørbrad, flødestuvede kartofler, salat og mere hjemmebagt flute til hovedret

- Hjemmelavet daim is med hjemmelavede Sarah Bernhard kager og fyldte chokolader og frugt til dessert

Tror pigerne var mætte da de tog hjem:-) Og selv om det ikke var det store abe-gilde som vi plejede at holde før i tiden, så havde vi det bare så sjovt...

Har I også den slags veninder, hvor man bare instinktivt følger hinandens humor og griner nærmest inden det sjove er blevet sagt??? Sådan en flok er vi - det er nogle skønne skønne piger og jeg elsker virkelig mine veninder højt! Den slags plejer man jo ik at sige om sine veninder, men det gør jeg sku....og vi ses slet ikke tit nok, og slet slet ikke som før i tiden (spiller lige "før vi fik børn" kortet) men NÅR vi ses er det bare så hyggeligt og sjovt...vi finder på de underligste ting og har en laaang historie sammen.

Så tøser, hvis I læser med....I love you deeply, I beriger mit liv på mange måder, selvom I nok ikke er klar over det....(I ved selv hvem I er:-)

Nå men tilbage til aftenen i går...jeg fik jo også gaver, og se bare her, hvor heldig jeg var...


- Lotus stager
- Øreringe
- Anne Black creoler i gul
- Nilens Jord make up og pensel
-Lækker pakke fra Farmers Coffee i Randers med lemonade, summerbird chokolade, flødekarameller,  Kusmi te, en sød dåse fra Blafre og sommerbird mandler
- Et lækkert stort tørklæde
- Natcreme fra Nutriganics fra BodyShop

Skønne gaver - tak for det tøser og tak for en dejlig aften!

4 kommentarer:

  1. Uh, tøsehygge er bare noget af det bedste! :) Er imponeret over dit overskud! :)

    Kh Marie

    SvarSlet
  2. Hej Marie,
    Det var også bare en skøøøøn aften....men mit overskud har altså også tæret på reserverne, må jeg indrømme! Og så ku jeg sku ik engang sove længere end til kl. 8 i morges og jeg gik i seng kl. 01.30!!!! Så det har været tiltrængt med en middagslur i dag:-) Nu kommer mine drenge snart hjem, så skal vi i parken og fodre ænder - det kan jeg lige overskue:-)
    Ha en dejligt søndag.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det som en hyggelig aften, dejligt med tøsehygge´, og hvor er du blevet godt begavet:-)
    Man kan faktisk lave alkoholfri mojitos med hyldeblomstsaftkonsentrat, det smager fuldkommen som ellers, prøv det hvis du får trængen:-)
    Kender det med veninder og glæde mig til weekenden, hvor vi skal ud og spise, drikke og danse:-)

    SvarSlet
  4. Hej Rikke,
    Ja det var en skøn aften og dejlige gaver fra mine aller bedste veninder - så kan det da ik blive meget bedre:-)

    Vil helt klart prøve din mojito version - man kunne meget LET komme til at trænge engang imellem:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet