torsdag den 14. oktober 2010

Glæden ved blogverdenen...og lidt hjemmegjort baby udstyr!

I går på min fødselsdag lå der en fin lyserød kuvert i min postkasse.... Den var fra denne søde blog pige og se bare her hvad hun havde lavet til mig....
Er det ikke bare fantastisk, at man i denne blog verden kan møde søde, betænksomme og kærlige mennesker, som altid er parat til at dele ud - uanset om det er smågaver, et kærligt ord, et velment klap på skulderen, ros for de krea projekter man laver.... Hold op, hvor blev jeg bare glad for gaven!! Og glad for at have "mødt" Camilla i blogland:-)

1000 tak søde Camilla:-)

Lige et par billeder af dagens krea-baby-projekter....


Det er blevet til en baby hjelm, 2 suttekæder og en keyhanger....hjelmen og den blå suttekæde er noget, som er bestemt til gave, men den sorte og turkis suttekæde og keyhangeren bliver i hjemmet:-)

8 kommentarer:

  1. Årh, så bliver man da helt glad.
    Og tillykke med dagen.

    SvarSlet
  2. Sikke en sød blog-veninde :-)
    Ja - som Frk. Hverdag skriver, så bliver man helt vild glad. Stort tillykke med fødselsdagen.
    kh Pia

    SvarSlet
  3. Hvor var det sødt af Camilla!

    Fantastisk hjelm du har syet, den er virkelig fin :)

    SvarSlet
  4. Lidt forsinket men stort tillykke med fødselsdagen. Hold op nogle lækre gaver du viser....støvlerne hvor er de fra? Ser skønne ud og jeg skal jo snart ud og forkæle mig selv igen efter graviditeten - trænger sådan til lidt nyt til MIG :-)

    Det må være skønt for dig at være kommet på barsel - det ser ud til du har gang i en masse spændende projekter - lækkert at få streget lidt på to-do-listen.

    Fortsat god dag

    Knus Mette

    SvarSlet
  5. Frk. Hverdag og Pia; tusind tak for hilsnen...det var sødt af jer:-)

    Julia;
    Ja var det ikke bare super sødt af hende??? Jeg blev også helt rørt...tænk at hun havde husket at jeg havde fødselsdag:-) Tak for komplimentet med hjelmen...syns også selv den er ret flot (prale prale!) Må vist hellere lave en til lillebror også:-)
    Knus Malene

    Mette;
    1000 tak, jamen tænk at du har overskud til at blogge og sende fødselsdags hilsner midt i alt baby halløjet:-) Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen...du er vist et vaskeægte overskuds menneske:-)
    Støvlerne er fra Havana Shoes (ved ikke om de findes andre steder end i Randers), men det er rigtig dejlige støvler...varme og gode til de kommende traveture med barnevognen her til vinter! Kan godt forstå at du trænger til "MIG" ting efter fødslen (jeg har også gemt et gavekort jeg fik af min mand og søn i går til efter fødslen, så trænger jeg nok virkelig til selvforkælelse!!:-)

    Og JA jeg nyder barslen...i denne uge har jeg bare hygget, var ude med mit graviditets træningshold i tirsdags på cafe og ude spise og i biffen med manden i går, skal ud med arbejdet på et meget fint hotel i Randers og spise i aften...børnepasning og fødselsdags middag for mine dejlige veninder lørdag...du kan tro jeg nyder alt hvad jeg kan:-)

    Endnu engang tak fordi du tænkte på mig..
    Ha det super godt.

    Knus Malene

    SvarSlet
  6. Hej Malene

    Et forsinket tillykke med fødselsdagen:)
    Sikke en sød blogven du der har fundet, fantastisk at hun giver sig tid til at lave gaven og sende den til dig, sikke overskud.
    Stine:)

    SvarSlet
  7. Selv tak:)
    Elsker at kunne glæde andre, og især dem der fortjener det! Håber du havde en fantastisk fødselsdag i dejligt samvær:)

    SvarSlet
  8. Stine;
    1000 tak for din hilsen...ja er det ikke bare en sød og betænksom Camilla vi har os her i blogland?? :-)

    Og søde Camilla;
    TAK for din kommentar...den varmer lige så meget som gaven!
    KNUS Malene

    SvarSlet