Det har været en svær weekend for mig.
I går mistede jeg min elskede bedstemor. Hun var et fantastisk menneske på alle mulige måder og et menneske som har haft utrolig stor betydning i hele mit liv.
De seneste år var hun syg og dårlig efter en hjerneblødning, men inden hun blev syg var hun et familie overhoved af den bedste slags. En lille, men trind og rund, kvinde med et fast blik, de bedste krammere og et hjerte og hjem, hvor der altid var plads og rum til andre.
Hendes hjerte bankede for hendes familie. Åh hvor har vi været samlet i bedstes fine stue mange gange gennem hele mit liv. Jeg har været så priviligeret at vokse op med mine bedsteforældre lidt længere oppe af vejen. Så der har været meget nærhed. Kærlighed.
Åh hvor har jeg dog siddet på bænken i bedstes køkken efter skole mange gange. Spist toast med stærk ost og kigget fugle i haven. Hvor har jeg ofte fået en stor krammer.
Min skønne hjertevarme ukuelige bedste.
Kondolerer! Håber I får en smuk afsked med hende.
SvarSletTAK for din omtanke Julia..det varmer. Jeg er sikker på, at vi nok skal få sagt et smukt farvel til hende på fredag.
SletKærlige tanker til dig og dine
SvarSletTusind tak Kristin, det er sødt af dig...
SletDet er altid svært at miste. Tanker herfra....
SvarSletKh Mette
Mange tak Mette, det var en sød tanke...
SletHvor trist, sender lige et virtuelt kram afsted. :-)
SvarSletJa det er meget trist...hun var en fantastisk kvinde på alle måder. Kram modtaget - TAK:-)
SletSøde Malene, det gør mig ondt at høre - det er aldrig sjovt at miste nogen, og slet ikke én der står en nær.
SvarSletHåber i får sagt pænt farvel til hende.
Stort knus
1000 tak for din omtanke, det var meget sødt af dig:-)
SletKnus tilbage til dig også
Et varmt kram til dig Malene.
SvarSletDejligt at du har så mange gode minder at tænke tilbage på og fortælle om.
Knus
Tusind tak Birthe - ja sådan tænker jeg også det....og hun er et bedre sted nu og jeg har et hjerte fuld af gode minder...KNUS til dig også
Slet