Jeg har i dag været så heldig at få en hel bil fuld af ting og sager, som ellers bare sku ha været smidt ud...tingene er ikke slidte, tværtimod - en del af tingene er helt nye faktisk!
Se bare her....og så var det ganske gratis:-)
Her er et uddrag:
- 1 basket bold
- 1 ny læder fodbold
- 1 ny læder håndbold
- 1 skum bold
- 1 nyt mega langt sjippetov
- 1 sætte hylde
- 17 blandede bærtspil
- 3 byggesæt
- 1 løbehjul (alu)
- 1 BØRN blad fra 1951
- 2 hele kasser med ingredienser til at lave sæbe og lys
- 1 giga stor disko kugle
- 1 lysshow
- 1 stor træ brandstation
- 1 hest i træ med hjul
- 1 pose med 100 nøgleringe
- 1 stor ridderborg
- 1 hel sæk med læderrester
- 1 bokse bold
- 1 kasse med plast gå-dimser (til "jorden er giftig" leg)
I FEEL LUCKY:-)












HOld da op hvor er du heldig - hvis du vil af med jord er giftig klodserne eller nogle af de fine træspil så siger du bare til.... har du plyndret en SFO?
SvarSletHej Stinne, ha ha - ja noget i den retning. Et sted jeg kender skal lukke, og jeg var så heldig at få lov til at gå amok i kælderen inden den skulle tømmes...for alle tingene skulle bare smides ud alligevel:-) Lucky me:-)
Slet