lørdag den 28. januar 2012

Verdens billigste "loppemarked"...

Jeg har i dag været så heldig at få en hel bil fuld af ting og sager, som ellers bare sku ha været smidt ud...tingene er ikke slidte, tværtimod - en del af tingene er helt nye faktisk!

Se bare her....og så var det ganske gratis:-)













Her er et uddrag:

- 1 basket bold
- 1 ny læder fodbold
- 1 ny læder håndbold
- 1 skum bold
- 1 nyt mega langt sjippetov
- 1 sætte hylde
- 17 blandede bærtspil
- 3 byggesæt
- 1 løbehjul (alu)
- 1 BØRN blad fra 1951
- 2 hele kasser med ingredienser til at lave sæbe og lys
- 1 giga stor disko kugle
- 1 lysshow
- 1 stor træ brandstation
- 1 hest i træ med hjul
- 1 pose med 100 nøgleringe
- 1 stor ridderborg
- 1 hel sæk med læderrester
- 1 bokse bold
- 1 kasse med plast gå-dimser (til "jorden er giftig" leg)

I FEEL LUCKY:-)

2 kommentarer:

  1. HOld da op hvor er du heldig - hvis du vil af med jord er giftig klodserne eller nogle af de fine træspil så siger du bare til.... har du plyndret en SFO?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stinne, ha ha - ja noget i den retning. Et sted jeg kender skal lukke, og jeg var så heldig at få lov til at gå amok i kælderen inden den skulle tømmes...for alle tingene skulle bare smides ud alligevel:-) Lucky me:-)

      Slet