Forleden dag kom hun så med posten, altså Julia. Hun er mere end skøn, lever i den grad op til alle mine forventninger!
Billederne her er desværre af dårlig kvalitet (beklager) men jeg måtte altså bare vise hende frem. Jeg er stadig ved at udtænke den aller bedste plads til hende - et sted hvor hun pynter og har god udsigt, men stadig er i sikkerheds afstand fra små fedtede børne fingre:-)
1000 tak Karina - jeg vil passe rigtig godt på hende:-)
PS. Læg lige mærke til det smukke kort som Karina havde lagt ved pakken - SÅ fin tegning af en smuk blomst:-)




Heldige, heldige asen!
SvarSletI know - i feel lucky:-)
SvarSlet