torsdag den 12. januar 2012

Lorte vaccine!

Victor fik sin 1 års undersøgelse og vaccine i går  - det er vel ik for tidligt når drengen næsten er 14 måneder vel?

Men vi havde egentlig allieret os med min søde svigermor, HVIS nu Viggo sku blive dårlig af vaccinen...men så blev svigermutti selv kaldt på arbejde, så vi har virkelig været kreative i vores løsnings model - for "selvfølgelig" meldte feberen og den massive "ked-af-det-hed" sig hos Viggo i går eftermiddags.

Så er dyre råd rådne og alt det pjat.

Men enden på visen er, at Kim bliver hjemme med Viggo i dag - dog skal Kim selv til lægen i dag, så Kim kører lille Viggo ud til mig på kontoret i de 3 kvarter det ca varer ved lægen! Så jeg tager mig en hyggestund med mindstemanden at the office i dag - bare for en kort stund.

Det er bestemt ikke optimalt, men jeg KAN bare ikke tage endnu en barnets sygedag - fra slut november og til lige efter nytår havde vi konstant mindst 1 sygt barn eller også var vi selv syge og vi er inde  i en ret travl tid på jobbet, så jeg syns bare ik jeg kan være bekendt overfor mine kolleger at være væk igen.

Og egentlig kan jeg heller ikke være bekendt overfor Viggo at han skal med på arbejde, men det er kun meget kort tid...

Nogle gange må man være kreativ og meget blæksprutte agtig for at få alle ender til at mødes og det hele til at hænge sammen...

Lorte vaccine! Godt det´ fredag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar