Men jeg er ik ret go til det - jeg vil gerne af med det billede der ligger i min header, men jeg kan fisme ik huske hvordan man gør - nogen der kan hjælpe mig???
Jeg er hjemme i dag med feber, snot og hoste....lige som i går! ÆV, det er en træls måde at starte det nye år på. Men så kan jeg jo ligeså godt sidder og pusle lidt med bloggen mens jeg nipper lidt the:-)
Ha en go dag derude i stormvejret.
Malene
Hej, malene :)
SvarSletTak for din søde hilsen inde hos mig - er glad for, du vil læse med :)
Vil mægtig gerne følge med hos dig også :)
Ha en skøn dag !
KH Anna
Hej Anne,
SvarSletHvor er jeg glad for at du har lyst til at kigge med hos mig også - altså jeg har "bladret" din blog tynd i dag, jeg kan slet slet ikke få nok...det er meget aparte for mig, for den måde du har indrettet dig på, er ligesom at kigge ind i min "fantasi-bolig":-)
Velkommen til:-)
Kh. Malene
Du skal gå ind i design og åbne din header, der kan du slette headeren og erstatte med en ny...
SvarSletHvis du er gået over i den ny bloggerversion, så ligger den under Layout i venstre sidemenu. Der står rediger med blå skrift... skide svært at forklare her, men gir det mon mening? :-)
Er spændt på at se, hvad du får op i stedet, god fornøjelse
Kan se du har fået hjælp af Pimp me up som siger det samme som jeg ville sige. Jeg glæder mig til at følge din blog.
SvarSlet