onsdag den 4. januar 2012

Jeg leger lidt med mit blog udseende....

Men jeg er ik ret go til det - jeg vil gerne af med det billede der ligger i min header, men jeg kan fisme ik huske hvordan man gør - nogen der kan hjælpe mig???

Jeg er hjemme i dag med feber, snot og hoste....lige som i går! ÆV, det er en træls måde at starte det nye år på. Men så kan jeg jo ligeså godt sidder og pusle lidt med bloggen mens jeg nipper lidt the:-)

Ha en go dag derude i stormvejret.

Malene

4 kommentarer:

  1. Hej, malene :)

    Tak for din søde hilsen inde hos mig - er glad for, du vil læse med :)
    Vil mægtig gerne følge med hos dig også :)

    Ha en skøn dag !

    KH Anna

    SvarSlet
  2. Hej Anne,
    Hvor er jeg glad for at du har lyst til at kigge med hos mig også - altså jeg har "bladret" din blog tynd i dag, jeg kan slet slet ikke få nok...det er meget aparte for mig, for den måde du har indrettet dig på, er ligesom at kigge ind i min "fantasi-bolig":-)
    Velkommen til:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Du skal gå ind i design og åbne din header, der kan du slette headeren og erstatte med en ny...

    Hvis du er gået over i den ny bloggerversion, så ligger den under Layout i venstre sidemenu. Der står rediger med blå skrift... skide svært at forklare her, men gir det mon mening? :-)

    Er spændt på at se, hvad du får op i stedet, god fornøjelse

    SvarSlet
  4. Kan se du har fået hjælp af Pimp me up som siger det samme som jeg ville sige. Jeg glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet