onsdag den 11. januar 2012

Noget af det der ellers bare sku ha været smidt ud...

...da der var jule-oprydning på min arbejdsplads, var et par kasser med årets prøver på servietter, bordløbere og stikduge.

Jeg så mit snit og spurgte bossen om jeg måtte få dem med hjem i stedet og det måtte jeg gerne...så nu har jeg bare de fineste servietter osv. Jeg skal nok finde noget godt at bruge dem til - jeg har jo helt til næste jul, til at komme på en ide:-)



De lækre bordløbere har jeg en ide om, at jeg vil bruge som en slags "borter" på næste års julegaver - mon ik det ku blive fint?? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar