...retro-loppe tallerkener!
Denne tallerken er ekstra særlig for mig...for den stammer faktisk fra mine tip-oldeforældre!
Kvaliteten af billedet er lidt dårlig, for ikke at sige ringe! Men tallerkenen er SÅ fin - den serverer jeg rigtig tit gulerods salat i eller tomat salat med store lækre bøf mozarella, olivenolie og friskkværnet salt og peber - MUMS!
Jeg køber af og til en enkelt tallerken på loppemarked. Gerne én med flot mønster og farve og så bruger jeg dem som fade til hverdag. Vi er kun 4 i familien, så jeg gider ikke stå med store fade om aftenen til maden, så jeg bruger tallerkenerne i stedet og det er faktisk rigtig dekorativt og meget nemmere ved opvasken - for de går jo i maskinen sammen med alle de andre tallerkener, hvorimod store fade ofte skal vaskes af i hånden...
Det gir lidt ekstra kulør...








skønne tallerkner...
SvarSletVi har også en del forskellige, men spiser af dem
Stine
Suk, de er så FINE alle sammen!!
SvarSletStine; jamen det gør vi også rigtig tit - spiser af dem altså:-)Men da jeg begyndte at købe sådan lidt hist og pist var udgangspunktet at bruge dem som små fade:-)
SvarSletTrine; ja de er altså bare fine:-)
PS. Har lige sendt en af mine "ikke-blog-veninder" på safari på din blog i dag - hun skal lave zentangles med sine piger:-)
Ha en dejlig aften begge to:-)
Jeg har samme mani.. elsker bare de der fine mønstre i alskens farver...Det er en rigtig god ide at bruge dem som fade i hverdagen.. Jeg bruger primært mine til at spise af.. Men har tilgengæld en kæmpe samling af div. melamin bakker i livsbekræftende farver og mønstre som også kan gå i maskinen..
SvarSlet