Forleden fandt følgende samtale sted mellem Oscar og jeg...
Mor; Oscar hva er det??
Oscar; Det er bare en bussemand....
Mor; Nå men så hente et stykke papir.
Oscar; Nej, jeg smider den bare på gulvet...
Mor; Eeej Oscar, dét er noget griseri!
Oscar; Nej nej mor...det var bare en bette bussemand, man kan slet ik se den....se selv!!!
Hahaha.. sødt!
SvarSletJa....og lidt ulækkert ik?? :-)
SvarSletHe, he.... Hjemme hos klirre de, når jeg støvsuger puderne i sofaen...:))
SvarSlet