søndag den 15. januar 2012

Børne logik og bussemænd!

Forleden fandt følgende samtale sted mellem Oscar og jeg...

Mor; Oscar hva er det??
Oscar; Det er bare en bussemand....
Mor; Nå men så hente et stykke papir.
Oscar; Nej, jeg smider den bare på gulvet...
Mor; Eeej Oscar, dét er noget griseri!
Oscar; Nej nej mor...det var bare en bette bussemand, man kan slet ik se den....se selv!!!

3 kommentarer: