Ja de blir jo store, de kære børn:-) Vi fik det taget ved Profil Photo (tror jeg nok det hedder) i Nr. Onsild...fotografen var dygtig nok, men jeg ville bestemt ikke anbefale stedet til nogen - vi havde vundet en foto session med 1 billede (13x18 cm.) i en konkurrence, og vi havde ingen intentioner om at skulle købe en masse billeder ud over det vi havde vundet. Og da fotografen var færdig med at "skyde", blev vi plantet i en sofa, hvor vi så skulle sidde og udvælge billederne. Og hun pressede os simpelthen så meget, hvert eneste gode billede ville hun have at vi sku bestille i 50x70 cm. Det koster altså 1300 kr. for sådan ét!!! Så til sidst var det faktisk helt ubehageligt...og nåh ja, så sku man selvfølgelig betale med det samme:-)
Så vi er rigtig glade for billederne, men vil aldrig over til den fotograf igen - det tangerede næsten til bondefangeri, syns jeg.
Ej hvor surt med sådan en uforskammet fotograf! Det er da selvfølgeligt klart de gerne vil sælge deres produkter men at være så frembrusende er da slet ikke nødvendigt. Vildt irreterende! Kan godt forstå du synes det var ubehageligt. Dér vil jeg ikke hen med ungerne så. Men gode billeder i det mindste! Her går det godt tak. Vi har dog nærmest været syge på skift siden en uge før jul, så nu gider vi ikke mere! Men det kender du vist også lidt for godt til ;). Knus
Hold nu op hvor er de søde (og store!!).. Hvor har I fået dem taget henne?
SvarSletJa de blir jo store, de kære børn:-) Vi fik det taget ved Profil Photo (tror jeg nok det hedder) i Nr. Onsild...fotografen var dygtig nok, men jeg ville bestemt ikke anbefale stedet til nogen - vi havde vundet en foto session med 1 billede (13x18 cm.) i en konkurrence, og vi havde ingen intentioner om at skulle købe en masse billeder ud over det vi havde vundet. Og da fotografen var færdig med at "skyde", blev vi plantet i en sofa, hvor vi så skulle sidde og udvælge billederne. Og hun pressede os simpelthen så meget, hvert eneste gode billede ville hun have at vi sku bestille i 50x70 cm. Det koster altså 1300 kr. for sådan ét!!! Så til sidst var det faktisk helt ubehageligt...og nåh ja, så sku man selvfølgelig betale med det samme:-)
SvarSletSå vi er rigtig glade for billederne, men vil aldrig over til den fotograf igen - det tangerede næsten til bondefangeri, syns jeg.
Nå længere smøre...Håber alt vel hos jer:-)
Knus
Ej hvor surt med sådan en uforskammet fotograf! Det er da selvfølgeligt klart de gerne vil sælge deres produkter men at være så frembrusende er da slet ikke nødvendigt. Vildt irreterende! Kan godt forstå du synes det var ubehageligt. Dér vil jeg ikke hen med ungerne så. Men gode billeder i det mindste!
SvarSletHer går det godt tak. Vi har dog nærmest været syge på skift siden en uge før jul, så nu gider vi ikke mere! Men det kender du vist også lidt for godt til ;).
Knus