tirsdag den 24. januar 2012

Mit aller første retro sengesæt (baby)

Jeg har lavet mit aller første retro sengesæt (det er baby størrelse)...

Syns egentligt det er meget pænt....

Men det er jo lavet i pige farver, og sådan én har jeg ikke - så jeg tænker at sælge det...

Nogle interesserede??




6 kommentarer:

  1. Wauw, det er du da sluppet rigtig godt fra.. Virkelig flot :o)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det - det bliver nok ikke det sidste :)

    Og tak for alle dine søde hilsner inde og mig - det er en fornøjelse hver gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg skal helt sikkert lave nogle flere - det var jo faktisk slet ik så svært endda:-)
      Selv tak - det er virkelig også en fornøjelse hver gang jeg kigger din blog:-)

      Slet
  3. Godt gået!!

    Desværre, min er for lang, hun vil rage 1 halv meter ud i hver ende;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Stine:-) Ha ha, ja det ville nok se lidt mystisk ud....og også underminere nødvendigheden af en dyne:-) Ha en dejlig aften.
      Kh. Malene

      Slet