Wauw, det er du da sluppet rigtig godt fra.. Virkelig flot :o)
1000 tak Helle:-)
Tillykke med det - det bliver nok ikke det sidste :) Og tak for alle dine søde hilsner inde og mig - det er en fornøjelse hver gang :)
Nej jeg skal helt sikkert lave nogle flere - det var jo faktisk slet ik så svært endda:-)Selv tak - det er virkelig også en fornøjelse hver gang jeg kigger din blog:-)
Godt gået!!Desværre, min er for lang, hun vil rage 1 halv meter ud i hver ende;))
Tak for det Stine:-) Ha ha, ja det ville nok se lidt mystisk ud....og også underminere nødvendigheden af en dyne:-) Ha en dejlig aften.Kh. Malene
Wauw, det er du da sluppet rigtig godt fra.. Virkelig flot :o)
SvarSlet1000 tak Helle:-)
SvarSletTillykke med det - det bliver nok ikke det sidste :)
SvarSletOg tak for alle dine søde hilsner inde og mig - det er en fornøjelse hver gang :)
Nej jeg skal helt sikkert lave nogle flere - det var jo faktisk slet ik så svært endda:-)
SletSelv tak - det er virkelig også en fornøjelse hver gang jeg kigger din blog:-)
Godt gået!!
SvarSletDesværre, min er for lang, hun vil rage 1 halv meter ud i hver ende;))
Tak for det Stine:-) Ha ha, ja det ville nok se lidt mystisk ud....og også underminere nødvendigheden af en dyne:-) Ha en dejlig aften.
SletKh. Malene