mandag den 23. januar 2012

Mange nye ting i min blog shop

Jeg har her til aften lagt en masse i min blog spot.

Meget fint drenge tøj, Reima dragt, sove dragter, uld strik trøjer, blandet legetøj i masse vis, retro tæpper og en masse andet...

Kig forbi - det er RÆDDI GOE PRISER:-)

Er du interesseret i noget af det, så send en mail...
kim0704@webspeed.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar