Jeg har her til aften lagt en masse i min blog spot.
Meget fint drenge tøj, Reima dragt, sove dragter, uld strik trøjer, blandet legetøj i masse vis, retro tæpper og en masse andet...
Kig forbi - det er RÆDDI GOE PRISER:-)
Er du interesseret i noget af det, så send en mail...
kim0704@webspeed.dk
Ingen kommentarer:
Send en kommentar