I dag skal vi til begravelse, min bedstemor som faldt bort i lørdags skal begraves i dag.
Jeg er nervøs....eller hvordan man skal betegne det. Jeg er nervøs for min reaktion, særligt fordi jeg også skal bære, når kisten skal ud til bilen.
Men når jeg ser ud af vinduet, så stille snefnug der daler, så tænker jeg, at det også er en smuk dag at sige farvel på.....
Det er aldrig rart at skulle sige farvel. Det er altid for tidligt og man synes aldrig, at man har haft tid nok.
SvarSletMen som du selv bemærkert, så er det er smuk dag at sige farvel på.
Sender dig en varm tanke og et virtuelt kram til at hjælpe dig gennem dagen
Knus fra Lotte
1000 tak Lotte...det er sødt af dig - krammet varmer allerede:-) Og når det kirkelige er overstået, så er jeg sikker på at vi får en hyggelig dag med masser af røver historier om bedste og masser af grin - det er nemlig lige i hendes ånd:-)
SvarSletEn dejlig dag til dig...
Knus
Pyha Malene sidder med en klump i halsen.. Husker det som i går at vi mistede min elskede bedstefar.. Det er så hårdt at skulle sige farvel, men det er netop også en anledning til at mindes, grine og hygge sig med familien. Håber I får sagt godt farvel og tænk på at hun - hvorend hun er nu - glæder sig over at se dig og dine skønne unger, grine og hygge jer.
SvarSletStort knus og masser af tanker.
Maria
1000 tak Maria, det var en meget smuk dag i går og bedste kom herfra på en flot og værdig måde! Den flotteste og mest vedkommende prædiken jeg nogen sinde har hørt...og en fyldt kirke! Det siger meget om min bedste...og det er rart at tænke på i dag:-)
SletTAK for din omtanke:-)
Knus Malene