torsdag den 9. februar 2012

Nu skal vi snart holde fødselsdag...

For Oscar blir 4 år! Hold op hvor er tiden fløjet forbi mig.

Den 3 marts blir min store dreng hele 4 år - det er jo helt vildt:-)

Vi skal have børnehaven hjem til fødselsdag og der skal selvfølgelig ikke mangle noget - heller ikke på indbydelses fronten!

Jeg har lavet een stor indbydelse til Oscar´s stue og har planlagt at resten af temaet også skal være CIRKUS - og ja, den kløgtige læser vil selvfølgelig opgave at jeg har tyvstjålet ideen fra søde Ulla. Jeg forestiller mig nu ikke at jeg kan lave det hele nær så flot som Ulla har gjort:-)

Men jeg gør forsøget og syns det er genialt fundet på med de små pinoccio boller - lige til en hapser:-)

Jeg har heldigvis fri både torsdag og fredag, hvor børnehaven kommer, så der rigtig kan planlægges og kræses!

Vi glæder os vist allesammen til 4 års fødselsdag, ha ha.

4 kommentarer:

  1. Hvor tiden dog flyver afsted. Kan huske Oscars første fødselsdag her hos mig som var det for et par dage siden.
    Det ser ud til der er lagt op til en rigtig sjov og dejlig cirkus fødselsdag.
    Knus

    SvarSlet
  2. Birthe, dén fødselsdag husker vi også tydeligt - det var en dejlig dag:-) Vi har det skam optaget på kameraet, hvor vi synger fødselsdags sang:-)
    KNUS til dig, håber du har det rigtig dejligt:-)

    SvarSlet
  3. Det er vist meget typisk for alle os der har børn - man undres gang på gang over tiden og hvor hurtigt de bliver store :)

    Børnehave og fødselsdag, så bliver der gang i den :)


    Hilsen

    Henning
    HTC Desire reparation
    http://htcreparation.dk/

    SvarSlet
  4. Rigtig pænt kort, du kan evt dele de andre kort du har lavet her: Hobbytavlen.dk

    SvarSlet