torsdag den 16. februar 2012

Langsom torsdag...

Jeg har egentlig ferie i disse dage...har 1 små syg mindste mand og en stor dreng, som bare holder fridag. Far fik tidligt fri og kom hjem til eftermiddags the og fastelavnsboller (det er super godt at have en mor, som arbejder ved en bager, de dage man ik lige selv magter hele "hjemmebags-ræset":-)

Billedspam fra en dag der er gået med kaffe, gamle boligblade, "Vildbassen" på DVDén til Oscar, leg på tæppet med Victor og bare slappet af....

Rubber face:-)


Kaffe MÅ der til med 2 krudtugler hjemme:-)

Gave fra børnenes oldemor - hun bestiller af og til lidt lækkert strik til børnene ved hendes strikke-dame..åååh det nyder vi godt af:-)

Her er hvad 5 minutters leg med kamera fører til - man forstår vel at gøre sig til??












2 kommentarer:

  1. Hold da op nogle skønne billeder du har taget af Oscar. Alle de ansigtsudtryk bringer bare så mange dejlige minder frem :)
    Gi ham lige et lille kram fra mig.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Birthe - ja han er jo en lille mand med many faces:-) Og han elsker at optræde og gøre sig til...
    Han får en krammer fra dig...er ret sikker på, at jeg sku sende én den anden vej også:-)
    KNUS til dig

    SvarSlet