mandag den 31. januar 2011

Retro dukkehus til salg...

Jeg har for lang tid siden købt et retro dukkehus på et loppemarked, med den tanke, at hvis jeg fik en pige en dag, så skulle det sættes i stand og gøres fint til hende...MEN nu har jeg lissom de børn jeg skal have og der er ingen lyserøde imellem! Så nu må dukkehuset altså lade pladsen i garagen....

Derfor sætter jeg det nu til salg....

I kan se billederne her og giv endelig et bud, hvis nogen er interesseret...det kræver en krea hånd, men er så super fint og originalt  - lidt maling, rengøring og nyt tapet og så er det flot!

Med følger også møbler, som jeg har købt af flere omgang på loppemarked....

- Køleskab
- Komfur
- Sofagruppe (sofa, bord, 2 læne stole)
- Spisebordsstol
- Gyngestol
- Ur
- Skænk
- Lænestol





10 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint dukkehus. Hvis jeg havde små piger var jeg sprunget på det :) Håber det går godt med Oscar.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Birthe,
    Hvor sjovt, jeg har sådan tænkt på dig de sidste par dage:-) At vi ville ringe og sige hej og måske snart komme på besøg - Oscar har spurgt efter dig og om han så ik skal over til dig mere nu hvor han går i børnehave:-)

    Det går fint nok med børnehaven, men det er lidt svært for ham...men det bliver bedre og bedre. Han er stadig ked af det når vi afleverer ham, men det går hurtigt over, siger de derovre. Og det er et dejligt sted og nogle gode pædagoger...og han har da også allerede fundet en bedste ven:-) Apropro, så spurgte han også efter Malte i morges...:-)

    Håber du har det godt??

    KNUS

    SvarSlet
  3. Super lækkert dukkehus med masser af muligheder... Mon jeg får en lille pige engang (snart, tak)?..

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint, jeg overvejer lige :) Jeg har nemlig et dukkehus, det er bare mindre og uden møbler. Hvad tænker du prismæssigt?

    SvarSlet
  5. Tak tøser - ja det er nemlig bare så fint!

    Marie; jeg er åben for bud:-)

    SvarSlet
  6. Hm..... synes den er svær for jeg har jo et Lundby dukkehus og var, indtil jeg så dit indlæg, ikke på udkig efter et nyt :)

    Derfor er det ikke noget jeg vil give så meget for (gav 50 kr. for mit på et loppemarked) og vil helst ikke ikke træde dig over tæerne med et lavt bud, hvis du forstår :)

    SvarSlet
  7. Det har jeg fuld forståelse for Marie, og jeg er slet slet ikke typen der bliver fornærmet eller "pige-sur" :-)Men jeg vil nok gerne have mere end 100 kr for det, og har det også til salg på TS så jeg vil lige se om der sku komme et bud der...hvis jeg er heldig:-)

    Kh. Malene:-)

    SvarSlet
  8. Det forstår jeg godt, held og lykke med salget! :)

    SvarSlet
  9. Hej,
    Er lidt tilfældigt kommet forbi din blog. Her er hyggeligt :-)
    Og så faldt jeg jo over dette fine dukkehus. Har du fået det solgt? Ellers er jeg muligvis interesseret. Hvor bor du i østjylland?
    Kh Louise

    SvarSlet
  10. Hej Louise,
    Nej jeg har endnu ikke fået det solgt...jeg bor ca. 10 minutters kørsel nord for Randers.

    Du er velkommen til at kontakte mig på kim0704@webspeed.dk hvis du er interesseret:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet