søndag den 23. januar 2011

Dåbskage test og en glad lillebror

Vi skal have barnedåb den 13 februar og jeg vil så gerne selv forsøge mig med en flot dåbskage...så i går skulle slaget stå!!

Jeg havde i forvejen bagt 2 lyse lakagbunde og en tyk (meget kompakt) choko lagkagebund. Valget af fyld faldt på hindbærmousse og tobleronecreme...MUMS en kombination:-)

Her er lidt billeder af processen og det færdig reultat...jeg var ret godt tilfreds, så nu tør jeg godt kaste mig ud i en flot kage til dåben:-)








Syns også lige I skal se hvordan vores lillebror vokser...jeg syns han har ændret meget karakter og er en rigtig "drenge baby" nu istedet for en "baby-baby"...forstår I hvad jeg mener?? :-)






11 kommentarer:

  1. Lækker kage!!! Uhm!! Godt gået :-)
    OG LÆKKER drenge baby!! Hvor er han blevet stor og nuttet. Sikke en sød frits han har på det lille hoved.
    SKRUK!!!

    SvarSlet
  2. Trine; tusind tak, jeg er også selv blevet ganske godt tilfreds med resultatet:-) Og ja er han ik bare skøn vores "lille" Victor:-)

    SvarSlet
  3. Top lækker kage...mums! Og sikke en super skøn og drøn charmerende lille Victor (:...en rigtig nusertrold!

    SvarSlet
  4. Armen altså! Lækre sager du viser frem ;-)

    SvarSlet
  5. Ja, ved næsten ikke om det er Victor eller kagen der ser mest lækker ud ;)
    Du ser sgu også lækker ud i dit nye profilbillede.

    SvarSlet
  6. MumS Filibabba, den kage kalder simpelthen på at skulle smages! -sikke fint med stjernerne som pynt og den blå farve understreger ligesom at det er Victor, der skal døbes - det kan jeg jo rigtig godt lide :-)
    Sikke en lækker haps han er blevet, og jo, jeg forstår hvad du mener med "drenge-baby" ;-)
    Ih, hvor jeg altså glæder mig endnu mere efter at have savlet over DIN baby, til vores egen kommer.....
    T-Å-L-M-O-D-I-G-H-E-D er en dyd, er det ikke det man siger? Det er og bliver nu aldrig min stærke side :-D

    SvarSlet
  7. Hold da kæft en lækker unge, og hold da kæft en lækker kage! Mon man kan sende den slags med posten? Ville SÅ gerne sætte tænderne i din lækre kage:)
    (Og sikke han ligner sin storebror allerede!)

    SvarSlet
  8. Mmmhh, nu blev jeg da helt kage sulten, den ser vel nok lækker ud (og flot ikke mindst). Og ham den bette, han er altså også fin, ligner han ikk lidt sin mor? Og sikke meget hår han har, såå fint :0)

    SvarSlet
  9. Sikke dog en charmebøf, hvor er han bare kær.

    Og sikke en generalprøve på dåbskagen....mums siger jeg bare :-)

    SvarSlet
  10. Nøj, hvor er han bare skøn din lille mus!! En rigtig lille charmetrold :-)

    Og wauw, den kage ser lækker ud! Jeg er dybt imponeret- super flot lavet!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  11. Tusind tusind tak alle søde piger...:-)
    Dejligt med så mange skønne kommentarer...

    Ha en skøn mandag - min mandag aften står på zumba for første gang, det glæder jeg mig til!!

    SvarSlet